From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Katona Róbert Gyula
Sent: Wednesday, October 04, 2017 8:57 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: [Techinfo] KIR Statisztika (adatok átemelése) kapcsán felmerülő
kérdés.

Üdv Mindenki.

A kérdésem a következő lenne!

A KIR Statisztika kitöltése kapcsán felmerült KIR személyi nyilvántartóból
átemelendő adatoknál a következő "Betöltési hiba".

"4 fő pedagógus esetében, akiknél a KIR személyi nyilvántartásban
tantárgyköteles munkakört rögzített, nem jelölte egy tantárgy esetében sem,
hogy oktatja a legmagasabb óraszámú feladatánál."

Na most ez a következők miatt generálódott, szerintem: Van olyan
pedagógusunk pl. akinek a végzettsége "általános iskolai tanító testnevelés
szakkollégiumi képzéssel" így oktat felső évfolyamon testnevelés tantárgyat.

Így neki rögzítettem a "Munkakör kategóriák és besorolások"-nál egy Tanító
és egy Tanár besorolást is. A tanár alá rögzítettem a Testnevelés
tantárgyat.

Mivel tanítói munkát végzi többlet óraszámban és nem a testnevelést tanítást
ezért nem jelöltem nekik a "Statisztikai adatoknál" a "Kiemelt (legmagasabb
óraszámú) ellátott feladatnál oktatott tantárgyak"-at.

Gondolom ezért generálja a "Betöltési hibát" a statisztika.

Próbálom természetesen a KIR-t hívni de már 2. napja elérhetetlen.

Találkozott már esetleg valaki ezzel az esettel, akkor most mi a helyes
rögzítés?