Üdv.
Ilyen partíció szerkezettel lehet, hogy lesznek gondjaid.
Nem tudom, hogy számít-e: a fog a lementésnél rákérdez az operációs
rendszerre és csak egyet enged választani. Kérdés, hogy a lemezkép
készítésénél ez mit befolyásol, pl. ha Linuxot választasz, akkor miben lesz
más a képfájl.

Amit próbálnék:
Az eredeti gépen kicsinyítsd le az oprendszert tartalmazó partíciók méretét
valamilyen programmal (2-3Gb helyet azért hagyjál), az üres partíciókat
töröld le! Ha több partíciód maradt, akkor igazítsad őket egymás mögé! (A
windows rejtett partícióját, ami a lemez elején van, ne bántsd!)
Utána mentsd le "Multiple Partition, Single Disk, Not Resizable"
beállítással! (Ezzel valószínűleg jó lesz, de próbálkozhatsz a "Single Disk
- Resizable" móddal is.)
Töltsd rá a kisebb merevlemezes gépre!
Méretezd vissza, hozd létre a törölt partíciókat, és ezután mentsd le újra,
így lesz egy kisebb lemezre való képfájlod.

FG