On 2017-10-20 08:41, Zsolt Farkas wrote:
Keretösszeg: erősítő max 150e, hangszórók nagyon max 10e/db

igaz, hogy mar husz eve, hogy utoljara iskolaradiot lattam, de nem ertek egy dolgot.

tekintettel a muszaki adottsagokra, igy, 2017ben, az hogy lehet, hogy nem IP feletti stream-re akarsz atallni, ahol az iskolaradio tartalmat mindenki a sajat mobileszkozen hallgathatja, az iskolai wifin keresztul?

igen, tudom, van ahol a csengo is ezen at megy, nalunk az kulon volt es az iskolaradio tenyleg csak radio volt.

Manapsag, amikor mar repulogepeken sem epitenek be monitorokat az ulesekbe, hanem mindenki a sajat tabletjen / telefonjan tud kapcsolodni a fedelzeti szorakoztato rendszerhez, szerintem jogos az a kerdes: nem kellene-e valami hasonlo implementalasa fordulni inkabb, mint hangszorokat szerelni a termekbe, mint husz eve?

--
Regards
Adam