Hát én már évek óta nem találkozom bios-al kiadott géppel, már mind UEFI-s. Még a core2 processzorok környékén zárult le gyakorlatban a váltás, brand gépekben már korábban is UEFI volt, a dobozos alaplapokon zajlott le végül legutoljára a váltás akkoriban.

Nem tudom hogy került ez épp most elő, ennyire bealudtak a fiúk, vagy egy 8-10 évvel ezelőtt elírták kicsit a dátumot a cikk automatikus élesedésére? :)

Következő mi lesz? Hogy ki fogják szorítani a digitális fényképezőgépek a filmeseket? Vagy hogy az mp3 formátumba átkódolt zenéinket akár magunkkal is vihetjük egy akár többszáz megabyte tárhely kapacitású hordozható készüléken ami így akár több órányi zene hallgatásra is alkalmat adhat??