Sziasztok!

Tegnap ment fel a 1709-es frissítés, és egy csomó office frissítés is. Azóta
az outlookom keresés funkciója megkergült. 1-2 találatot ad ahelyett, hogy
10-20, stb. lenne. Pedig a tanker felől jönnek szépen a levelek, szóval jó
lenne ha csak 1-2 lenne, mert akkor nem sok dolgunk volna :)
Mit keressek azon kívül, hogy megpróbálom az officeot újra rakni? Volt egy
outlook frissítés, azt leszedtem amit tegnap feltett, de több outlookot nem
láttam, csak egy csomó frissítés az office-hoz címszó volt, ki tudja mit
frissített.

Zsolt