On 2017-11-22 18:28, Boldog Ferenc wrote:
> Egy +3660/221-627 -es számról hívtak mobilon.
> (a 60-as körzetszám tudtommal halott, nem létezik)

van egy olyanunk, hogy magyar nemzeti szamozasi terv, ami attol kulonleges, hogy meg azelott nemzeti volt, hogy divat lett volna mindent annak nevezni. E szerint a hatvanas korzet nem kiosztott (de amugy letezik, csak senkie).

> Meg hogy, ő megnézte, hogy ez a telefonszám (az én mobilszámom) lopja a netét, (ami szerintem alapból baromság). Persze udvariasan elmagyaráztam neki, hogy nem én vagyok, de a vonal közben megszakadt. Gyanítom azért, hogy hívjam vissza. Gondolom egy pénz lenyúlási trükk lehet.

A 60as szam mivel nem kiosztott, vissza se tudod hivni, mivel a sajat szolgaltatod is az NNP szerint iranyitja a hivasokat. Ergo penzbe sem tud kerulni.

> 2. Ha nincs, akkor hogy a fenébe lehet azt megcsinálni, hogy az én telefonom bejövő hívóként ezt mutassa.?

sima atlagembernek is elerheto, de barmilyen cegnek akinek szerzodese van (egeszen mas celbol) a telkokkal, olyan hivoszamot allitanak be amilyet csak akarnak.

> Minden bizonnyal egy barom volt, aki szórakozott velem, bár az okát nem tudom miért?

nyilvan penzert, mi masert. csak meg nem derult ki hogyan kerte volna a zset.

udv
adam