Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Bagó István <b...@palffy.hu>
Elküldve: 2017. november 23. 11:43:20
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: [Techinfo] projektor-KEF

Kösz ez nekem is jól jött, de mi a fentét kezdjek egy ilyen leírással???

„Személyi számítógép (PC1_H):
SFF számítógépház, tápegységgel és tápkábellel együtt, Intel 6. generációs i3,
i5, i7, minimum 2 darab DDR4 memória fogadására képes, minimum 1db DisplayPort
(DP) (lehet mini is) video kimenet, minimum 1db D-SUB video kimenet (lehet
átalakítóval is), minimum 1 db Gigabit ethernet port Wake-On-LAN támogatással,
minimum 1 db előlapi audio kimenet, minimum 6 db USB port, amiből minimum 2 db
USB3 az előlapon, vezetékes magyar kiosztású billentyűzet, optikai egér,
minimum 1 év helyszíni jótállás„

Bagó István

Pálffy Miklós Kereskedelmi Középiskola

Győr