Bocs, csak megint én...

Ha már Windows 10, hátha Neked is segít. Érdekes ez a téma:
https://www.ghacks.net/2015/05/11/what-is-wsappx-and-why-is-causing-high-cpu-load/

Én is belefutottam ugyanabba a jelenségbe mint a kérdés felvetője. Az
alábbi hozzászólás nekem is segített:

"Not sure how permanent this is as I have just made the change, but if you
change the registry keys below it appears to disable the service(s) after a
reboot.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00x\Services\AppXSVC
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00x\Services\ClipSVC
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet00x\Services\WSService

Change the "Start" REG_DWORD value from:

0x00000003 (3)
0x00000004 (4)

on each of those, then reboot."

Én annyiban csinálom másként, hogy a ClipSVC-t nem módosítom, mert különben
nem indul a számológép és a naptár.

Illetve a WSService a 1709-es Win10-es verziónál már nem szerepel a
registry-ben. És ez a módszer nem is tiltja le az áruházat, de a korábbi
verziókban működött. (A 1703-asban nem próbáltam, mert szinte azonnal
frissítettem a 1709-re).

Üdv,

Venczel József