A DLNA az egy web server alapú lejátszás, így elsősorban letárolt fájlok lejátszására alkalmas. A DLNA server funkció már win7-ben is benne van. De mivel a windows desktop nem egy letárolt fájl, ehhez a feladathoz DLNA szimulátor kell, ami áthidalja ezt a problémát.
Ez a mese pont erről szól:
https://alenblog.wordpress.com/2011/04/21/stream-computer-desktop-to-tv-using-dlna-tversity-and-vlc/
Szerintem ennek a bekapcsolása macerás, ezért inkább ezekkel a HDMI-s kütyükkel (chromecast miracast ...cast stb)
érdemes próbálkozni.

Vagy azt kellene tisztázni, hogy a TV -re lehet-e alkalmazást telepíteni vagy van-e rajta megfelelő IP-TV kliens, Ezzel általában meg lehet nyitni M3U fájlt, amiben benne van a csatornák stream URL-je. Vagy a gyári böngésző le tudja játszani-e a video stream-eket. Valamelyik megoldás minden smart-TV-nél játszik. A fenti linken az olvasható, hogy a VLC player tudja streamelni a windows desktop-ot.

Én korábban játszottam vele, hogy Samsung TV -n megjelenítsem az IP kamerák/rögzítők képét. A stream-ek URL-jét beírtam egy M3U fájlba, amitől a TV azt hitte, hogy ezek IP-TV csatornák, és megjelenítette a kamerák képét. De KODI -nál ez már sokkal egyszerűbb, nem vacakolok a TV okosságával.