Sziasztok!

A témával kapcsolatos kérdésem lenne.
Azt meg lehet-e oldani valahogy, hogy csak egy adott verzióra frissítsen az
alap Win10.
Tehát nekem mondjuk épp a 1511-es verzióra lenne szükségem és csak addig
frissítsen. Mert a frissítésekben ez a funkciófrissítés pl. már nem is
jelenik meg. Ha jól emlékszem (pedig épp most frissítettem alap winről,
alig két hete), egyből a 1703-asra frissít, így csak azt tudom letiltani.
Akkor meg marad az alap windows 10 és a hozzá kiadott biztonsági
frissítések.

Üdv,
Venczel József

2017. december 6. 14:14 Veres Sándor írta, <