Sziasztok!

Adott egy *HP LaserJet 4050* típusú nyomtató, printserverrel a soros
porton. Tökéletesen működött egészen tavalyig. A helyzet az hogy jó lenne
megjavítani mert 2 darab XL tuner van hozzá (ebből az egyik bontatlan).
A következő a hibajelenség: nyomtató tökéletesen működik, hálózatról lehet
nyomtatást kiküldeni amit a nyomtató fogad is, de az alsó tálcáról nem
nyomja ki. Azt írja ki, hogy "*1 Tálca: Töltsön sima A4*" viszont ha a
nyomtatón "OK" gombot nyomok akkor elkezdi a nyomtatást, de el van csúszva
a kinyomtatott anyag. Viszont a felső tálcáról tökéletesen nyomtat (kézi
adagolás).
Gondolom nem ismeri fel a lapméretet. Erre tudtok valami okosságot?
Lapadagoló tálcát többször is kiszedtem és beállítottam.
Csatolok pár képet ami fontos lehet. Többek között a hibakódokat is látni
lehet (41.03.00).
Próbáltam másik illesztőprogrammal valamint másik gépről is.

Várok minden hasznos tippet, tanácsot.

Előre köszönöm a segítségeteket.

Üdv.

Képek: