On Wed, 27 Dec 2017 06:55:00 +0100, Horváth Péter wrote
> Nemrég néztem egy Wr 84x routert. kb 6 os HW verziósat.
> Ebben minimális wifi beállítás volt, nem hogy WPA Enterprise.

Hát, megnézni a gyakorlatban nem tudom, ezért a tplink weblapját hívtam
segítségül. Az ott olvashatók és a mutatott kép egybevágott emlékeimmel.

Azokat kigyűjtöttem, ahol volt users guide

840N    v1      van     2014-12-29
840N    v2      van     2016-03-30
840N    v3      van     2016-10-24
840N    v4      van     2016-10-24
840N    v5      van     2017-03-30

841ND   v7      van     2011-12-21
841ND   v8      van     2014-02-20
841ND   v9      van     2015-01-14
841ND   v10     van     2015-02-11
841ND   v11     van     2016-03-30

841N    v7      van     2011-12-21
841N    v8      van     2014-02-20
841N    v9      van     2015-01-14
841N    v10     van     2015-02-11
841N    v11     van     2016-03-30
841N    v12     van     2016-08-18
841N    v13     van     2017-07-25

842N    v3      van     2015-09-14

845N    v1      van     2016-01-15

Mindenütt volt támogatás. A dátum a dokumentum készítési dátuma.
(v6 egyiknél sem szerepelt, volt ugyan v1/v5 is 841N és 841ND-ből, de nem volt
doksi)

Egyébként a 743ND és 741N, 740N általam látott verzióinál is volt radius
server támogatás. Használtuk is sok éve.

> soho router), az már a kezdetektől fogva támogatja. Openwrt sem
> támogatja alapból. fordításnál le kell cserélni a wpa supplicant-ot.
> Vagy wpad-mini helyett wpad csomagot kell telepíteni.

Ezért írtam előző levelemben amit. A 15.01 esetén a 841N és 740N-ek esetén a
gyári megoldásnál már nem lehetett cserélni, mert azt írja, hogy nem fér fel,
ott  mindenképpen saját fordítás kell. (Nemrég a hozzánk csatolt áltsuliban
csináltam meg.)

Üdv: Fodor Zsolt