Hello!

BUÉK!
A szünetben végre sikerült az öreg szervert kiváltanom. (Volt összesen 1 GB
RAM-om benne :-) !)
Első lépésben egy replikát építettem, ezzel átvive az AD teljes tartalmát a
beálításokkal, jogokkal együtt.
Második lépésben a FSMO szerepeket sikerült átadnom az új szerverre.
Harmadik lépésben az öreg szerver lefokozását és a végleges kiléptetését
végeztem el.
Már azt hittem, hogy minen OK, de ekkor jöttem rá, hogy a replika benne hagy
egy fontos beállítást a
user profilban, ugyanis a user saját mappájához tatórtozó útvonal tartalmazza
az öreg szerver NETBIOS nevét.
Ez azt jelnti, hogy a kb. 400 user-nél ezt ki kell cserélnem az új szerver
nevére.
Szinte bizos vagyok benne, hogy létezik arra valamilyen megoldás, hogy ne
kelljen egyenként minden usert
kézzel átírnom. Ez a sor a user tulajdonság profil fülön a meghajtó milyen
betüvel jelenjen meg - mellett az
útvonal megadása valahogy így:  \\szervernév\megosztásinév\usermappa
Aki PowerShel-ben járatos tudna nekem segíteni? Vagy bármilyen más megoldás is
érdekel.

köszönettel,
Révész András