From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Nagy Gábor
Sent: Wednesday, January 03, 2018 9:56 AM
To: Techinfo
Subject: Re: [Techinfo] vege a Window hasznalatanak a kozoktatasban?

Sziasztok,
tudtok esetleg ötleteket adni mit írjak a nyílt forráskódú termékekhez?
Mondjuk egy Win 2012 dc-t szeretnék kiváltani, vagy egy win 10 pro-t. Melyik az
a bevált nyílt forráskódú rendszer, amit tapasztalatok alapján ajánlanátok?
Egyébként politikamentesen tényleg érdekelne, hogy tudja-e valaki, ha a
forgalmazónál találtak visszaéléseket az miért befolyásolja a vevők
licenszelési lehetőségeit?

2018. január 3. 9:36 László Pető írta,