RUGALMAS FELHASZNÁLÓI ÁTVÁLTÁS: Jelenleg azok a rendszerek amikre elérhető
Office365 (Acces nélküli - érettségire meg ugye az is kellene) Az a
windowson kivül az apple és az android. Sajnos a hagyományos linuxra nem
támogatják semennyire a MS Office-t.  Tehát itt érdemes kapirgálni, ha
rugalmasságban fokozatos átmenetben gondolkodunk.  Ha drasztikus átmenet a
cél (értsd 2 éven belüli) akkor jellemzően a linux alternativa és persze az
android x86-os kiadásai játszhatnak még, (RemixOs eléggé leterhelt a
letöltési oldal, alig jön be)...