Köszönöm a segítséget, végül találtam egy favágó megoldást a neten.

Az archívum kedvéért:
- érjük el, hogy a speciális bootolási beállítások jelenjen meg (3x
kikapcsoljuk a gépet a hibaüzenet kiírásakor)
- válasszuk a visszaállítást
- kattintgassuk végig, majd a tényleges művelet előtt nyomjunk mégse-t

Az egész vége az, hogy feltelepül a 1709-es javítás.

A baj az, hogy ennek ellenére vannak gépek, amik ezzel az upgrade-el kék
képernyőre teszik magukat egy végtelen ciklusban, akár így, akár már
integrált update-es telepítővel installáljuk a gépet. :/

2018. január 25. 22:01 Sándor Fehér írta, <