Csak egy gyors kereséssel, a GPS-550A8 tápot is 13000-16000 közötti árakon látom. Ennyi pénzért inkább venném ezt, mint az iarena-t. Kb. olyan különbség van, hogy a 700-as iarena valós 600w terheléstől szétdurran, a gps-550 meg 620w-nál kultúráltan letilt. Most csak hasból írtam számokat, de zongorázik a különbség, hiába van 700W ráfestve. Otthoni gépeinkben vannak Chieftec GPS tápok, meg fsp 85+-ok is, de iarena-t akkor se raknék be ha ingyen adnák. Normálisabb tesztelőknél nincsenek az ajánlottak között. Nem egy vargáné, de azért mértékadó szakértők nem az ajánlottak közé sorolják.