Sziasztok!

Használja még valaki Norton Family-t szűrésre?

Mostanában kiírja, hogy az ingyenesség megszűnt, 180 nap prémium
előfizetésre váltottak ingyen, júliusban jár le.

Azóta viszont nem tudok módosítást végrehajtani, mindig kiírja, hogy a
módosítások nem menthetők.

Szerdán szerettem volna a kivételekhez hozzáadni egy oldalt, azóta sem
sikerült és más módosítást sem tudtam végrehajtani.

Csak engem nem szeret, vagy másnak is van gondja vele?

Lassan gondolkozni kell a pótlásán is, de nem nagyon tudom mi legyen az,
ami ingyenes.

Üdv.:

 Csaba

---