Sziasztok!

Aki látta ezt a képzést, ahhoz lenne kérdésem, hogy ez igazából miről szól?

Látom én is persze a leírását, de itt az alapokról beszél. Ugye nem az
IPv4-es címzésről van szó benne, meg hasonlókról?

A lényeg, hogy hozzám vágtak egy Cisco 3570-es 48 portos switch-et és
eléggé belebonyolódtam a konfigurálásába. Nem szeretném reset-elni és
előlről kezdeni, inkább magamtól szeretném kijavítani, amit elrontottam,
hogy máskor is meg tudjam csinálni.
Eddig googliztam, de mostmár elegem van belőle, jó lenne valami olyan
dolog, amibő elejétől a végéig megtanulhatom a konfigurációt. Ezért úgy
gondoltam, megvenném ezt a képzést, ha ez az, ami nekem kell.

Néztem még a netacademia.hu-n is Cisco képzést, de az számomra
horrorisztikus áron van. Annyi meg nekem soha az életbe nem fog megtérülni
a közalkalmazotti fizumból :D

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel,
Venczel József