Sziasztok!

Azt írja a Microsoft, hogy nyertem 10 BTC-t ...
Ami nem valószínű.

Szóval az alábbi szöveg jelenik meg az aktív fülén a Chrome-nak.
Nem tudom letávolítani ezt a felugró ablakot.
A windows nem jelez vírust.

Lefuttattam a Malwarebyte-ot, akkor eltűnt, de néhány perc múlva újra megjelent.

Letiltottam a Windows 10 üzeneteit, semmi hatás.

Tudtok rá megoldást?

Üdv, Imre

"Thank you for being Microsoft user

Periodically, Microsoft awards users prizes through our Microsoft
Loyalty Reward Center, to support our digital communities.

Since you skipped, another Microsoft account has received the 10 BTC
prize (aprox $8500). Winner Microsoft account ID : 31090266

Please click "OK" for confirmation"

Tóth Imre
Bocskai István Általános Iskola,
Alapfokú Művészeti Iskola és Kollégium