Szia!

Nekem simán lejött, beregisztráltam egy hotmail-es postafiókkal, amit
direkt ilyesmire használok ;o)

De a Te linked is elég trükkös! "A fájlt túl sokan nyitották meg vagy
töltötték le az elmúlt időszakban, jöjjön vissza később!" Alatta meg ott a
"videjó", hogyan lehet ezt megkerülni :D Elmés!
Már le is töltöttem egy könyvet, amire rájöttem, hogy semmi szükségem :(
Néha olyan jó címeket tudnak kitalálni a nagy semminek...

Cisco switch-ek konfigurálásához nem tudtok valami jó szájbarágós
tutorialt? Nem a manual-jára gondolok, mert azt már olvasgattam. Az alapok,
a különböző szintek, az elég jól benne van, a többi viszont iszonyat sokk,
inkább valami gyakorlatiasabb dolog kellene. Esetleírások, vagy ilyesmi.
Meg olyan, ahol leírják a spanning tree-t, bemutatják az snmp
konfigurálását, stb. Persze ez lehet inkább magyarul kellene, mert nem
biztos, hogy minden fogalommal tisztában vagyok ezekkel kapcsolatban.

Minden esetre köszönöm a linkeket!

Üdv,
Venczel József