Sziasztok!

Kérlek ne haragudjatok, valószínűleg láma kérdés, de élesben kellene
megcsinálni és nincs időm próbálgatni, meg nem szeretném elrontani.

Helyzet:
Adott két menedzselhető switch (HP, de ez mindegy szerintem).
Az egyiken létrehoztam VLAN-okat. Pl. VLAN5, stb....
A VLAN5-be szeretnék betenni egy olyan munkaállomást, ami a másik switch-be
van kötve.

Akkor ugye létre kell hoznom azon a switch-en is a VLAN5-öst, be kell tenni
az adott portot bele, amin a kérdéses munkaállomás van és Trunk porton kell
összekötve lennie a két switch-nek?

Ez így menni fog? Ha nem jól gondolom, akkor hogyan?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv,
Venczel József