Szia,

igen az iskoláknak is fel kell készülni, de tudtommal ezen még nem
"izgulnak" (ott a H.I.T. is meg még a tanítás is :))

Nyilván született egy szabályozás, ami tartalmaz elvégzendő és betartandó
adattárolási szabályokat, de ki fogja ezt ellenőrizni?

Úgy gondolom, amíg az iskolába nem jelenik meg egy aktatáskás emberke (vagy
kéri be a fenntartó) a GDPR megfelelőséget dokumentáló adatvédelmi
dokumentációkat, addig senki sem fog vele foglalkozni (ennek kialakítását
nem tudom elképzeli alulról jövő kezdeményezésként, amit a rendszergazda
indít és végez el)

Üdv
Csaba