Klassz. Tegnap délben elment az adatbekérő, de ide még nem jött semmilyen doksi.

2018.03.02. 21:14 keltezéssel, Kiss Zsolt írta:
Tőlünk kértek egy táblázatot a kapcsolattartóról, ill. helyettes
kapcsolattartóról. Ezt reggel elküldtük, ma este már jött is nekem a levél a
csomó nyomtatvánnyal ami kelleni fog. Hozzánk egy hét múlva már jönnek is az
i3-as szállítmánnyal.

Zsolt

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-
boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kovács Zoltán
Sent: Friday, March 2, 2018 9:11 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] Digitális kompetencia fejlesztése

Ezeket a listákat hol látjátok? Ide csak az értesítés jött, hogy hétfőtől
szállítás.

2018.03.02. 21:08 keltezéssel, Kiss Zsolt írta:
Valószínűleg azok kapnak i7-et, ami később jön. Mert a listában most
csak nálunk az i3 volt. i5-t nem kapunk.

Ami vicces, hogy valaki nagyon félre nézett valamit, mert rgként én is
az i3-as listán vagyok és saját magam rögzítettem a nyilatkozatot, ami
nem iker2 volt. Pont akkor oktattam iker2-re maszekban JKis homokszem
a gépezetben.

Én inkább erre a felhős cuccra leszek kíváncsi. Van iskolai ms fiókom,
saját privát is, most használjak egy harmadikat…

Illetve jó lenne ha ezeket a nyomtatványokat meg lehetne szerezni
word-ben is, hogy véletlenül esetleg körlevélként ki tudjam nyomtatni,
igaz ha csak iker2 kompetenciás laptopot kapok, kételkedni kezdek
magamban, hogy el tudom-e végezni JJJ

Zsolt