én az AOMEI BACKUPPER nevű progit használom, és WDS szerverről bootol (UEFI) módban... sok próbálkozás után ez a program volt a legjobb UEFI klónozásra

USB UEFI pendriveot is lehet valahogy csinálni belőlle, de nem lesz egy leányálom... ha esetleg nem sikerül, és kell elküldöm a lemezképet 11 Giga kb (de csak ez a progi kezeli)

van multiboot pendrive iso bootolási lehetőséggel de sajnos UEFI-t nem szereti, minden másra tökéletes

2018. 03. 07. 14:57 keltezéssel, Kiss Zsolt írta:

Bootolni USB-ről mivel tudok? Csak mert szeretnék egy tiszta imaget menteni róla első boot előtt, és ezek néha szeretnek elindulni, mire rájönni mivel tudom rávenni az usb bootra J

*From:*techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] *On Behalf Of *Koleszár Péter
*Sent:* Wednesday, March 7, 2018 1:30 PM
*To:* techinfo@lista.sulinet.hu
*Subject:* Re: [Techinfo] Digitális kompetencia fejlesztése

Ígértem a listára termékjellemzőket ha megkaptuk a laptopokat, remélem sikerült oda küldeni, és nem másra ment...

*szoftver:*

Windows 10 1709

7-zip,Adobe Acrobat reader DC,Adobe Flash Player 28,GIMP 2.8.22,Chrome,Google Earth PRO,Java 8 161,Office 2016 Pro,Firefox 57.0.4,PDF Architect 5,PDF Creator,Skype,VLC Media Player,*Defender*

*Nincs OEM Lemezkép Partíció!!!*

Termékaktiválást kér, termékkulcs nem az amit megkapnak az iskolák

VOLUME_KMSCLIENT

*Hardver:*

HP ProBook 640 G2

i3-6100U
8GB DDR4 2400 (1db Hynix) (single channel) 2133Mhz-en megy csak!!
BIOS N76 v 01.13 - 2.7 - 11/06/2017 (HP Oldalán van 1.17 - 2018 jan 3.)
Kijelző: FHD (1920*1080) matt (viszont fényben nem látszik jól) 13,9"
Sandisk SD8SN8U-256G

*és nem estem hasra tőle...*