bocs, F12 PXE boot... de az ESC résznél már el lehet menni hogy min akarsz bottolni, ha nincs a listán, akkor a biosba hozzá kell adni, ha így sem lesz a listán, akkor nem UEFI vagy nem GPT barát a pendrive

2018. 03. 07. 15:10 keltezéssel, Kiss Zsolt írta:

boot pendriveom van, én úgy értettem a mivelt, hogy milyen billentyű kombinációval tudom rávenni setupra, boot order állításra. Sokszor mire rájövök 25x el kell indítani L

Mondjuk lesznek gépek amivel lehet próbálkozni J

Zsolt

*From:*techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] *On Behalf Of *Koleszár Péter
*Sent:* Wednesday, March 7, 2018 3:05 PM
*To:* techinfo@lista.sulinet.hu
*Subject:* Re: [Techinfo] Digitális kompetencia fejlesztése

én az AOMEI BACKUPPER nevű progit használom, és WDS szerverről bootol (UEFI) módban... sok próbálkozás után ez a program volt a legjobb UEFI klónozásra

USB UEFI pendriveot is lehet valahogy csinálni belőlle, de nem lesz egy leányálom... ha esetleg nem sikerül, és kell elküldöm a lemezképet 11 Giga kb (de csak ez a progi kezeli)

van multiboot pendrive iso bootolási lehetőséggel de sajnos UEFI-t nem szereti, minden másra tökéletes