Szia Péter!

2018. 03. 07. 12:33 keltezéssel, Molnar Peter írta:
En mindig nyaron valtok az ujabbra, addig sok minden kiderul...

Nagyon rég frissítettem FOG-ot, most próbálom egy virtuális gépen frissíteni az 1.4.4-es verziót, 1.5.0-ra de lehet, hogy rosszul csinálok valamit.
Paraméterek nélkül futtatom a /opt/fog_1.5.5/bin/installfog.sh fájlt.

Frissítés előtt annyit csináltam, hogy a /opt/fog/.fogsettings fájlban módosítottam az alábbi értéket:
installlang='1'
Mivel az 1.5.0-ás verzióba bekerült a magyar nyelvi támogatás, ha jól értelmezem, akkor 1-re állítva telepíti a nyelvi fájlokat is.

Előtte átfutottam az alábbi oldalon, hogy mégis mi változott:
https://github.com/FOGProject/fogproject/compare/1.4.4...1.5.0?diff=split&name=1.5.0

Kiszúrtam, hogy a fog_1.5.5/lib/ubuntu/config.sh fájlban a 74. (és a 60.) sorban változott a a packages= értéke. Bekerült két új csomag: genisoimage, isolinux Viszont úgy látom, hogy a frissítés során nem települnek ezek a csomagok az installfog.sh futtatásakor. Mit csinálok rosszul?

A /opt/fog/.fogsettings fájlban van egy packages='...' változó, feltételezem, hogy azokkal a csomagnevekkel, amelyeket az 1.4.4 telepítésekor rakott fel. Ez zavarna be?

Veres Sándor