Mi kaptunk pontos forgatókönyvet a beüzemeléshez és azt mondták ahhoz
tartsuk magunkat. Én jó kisfiú vagyok. Lesz rajta Intune távfelügyelet,
probléma esetén, gondolom, majd azzal megoldják a dolgokat.
Nyilván, ha nekem kellene telepíteni és beállítgatni, sokmindent máshogyan
csinálnék, de így nem avatkozom bele. Aki kitalálta, biztosan tudja, hogy
ez így jó.
Nem bontottam fel egyet sem, de szerintem pl. egybe van partícionálva az
egész ssd, nincs külön adatpartíció, stb.

2018. március 10. 9:55 Verpeléti Ferenc írta, <