Sziasztok!

Tárgybéli a fenti hibával.
Szombaton töltöttem fel festékkel, nem volt üres. Utána semmi jelzés,
nyomtatott. Tegnap jelezte a kolléganő, hogy villog a tintát jelző led,
amit ha elvileg megnyomok, akkor utána jónak kellene lennie. Nyomtatott is,
de tovább villogott. Ma fél 6 óta szívok vele, változás annyi, hogy a led
folyamatosan világít és a nyomtató nem nyomtat.
Az Epsonokhoz van egy szoftver, amivel lehet törölni pl a hulladéktartály
számlálóját, ezt meg is csinálja, de bármi másra ink out error.
Javasolták a WIC Reset programot egy fórumon, de L355-höz azt írja, nyomjam
3 másodpercig az ink gombot, szoftveresen nem lehet állítani. Nyomkodhatom
ezt én 3, 5 mp-ig, akkor sem csinál semmit, akár bekapcsológombbal együtt,
akár külön.
Mit lenne érdemes még próbálni?
Zs