Akkor már nem jobb lenne előre belépni az MS fiókba weben, majd után a
laptopon. Én kíváncsi voltam, azonnal jelszó változtatásra utasított, utána
szét néztem mi is jár ezzel. Laptop még a fasorban sem J

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of belaboy72
Sent: Monday, March 19, 2018 9:59 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Azure csatlakozás

A jelszavas problémába mi is belefutottunk több gépen is a telepiteskor. Azt
tudnod kell, hogy ha elsőre nem fogadja el a beírt jelszót, akkor már hiába
írod be újra, vagy irsz be egy másikat, mar nem fogja érzékelni a telepiteskor.
Ilyenkor jon a power gombos reset valóban, es lehet elölről kezdeni (az infót a
központi helpdeszktol tudtam meg)

Küldte a Windows 10-es telefonom