Szerintem az AHCI-IDE dolgot állítsd vissza, ahogy volt.
Windows telepítőlemezről indulva kérjél indítási javítást, hátha.
FG

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>
On Behalf Of Takacs Tibor
Sent: Tuesday, March 20, 2018 2:12 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: [Techinfo] Windows7 BSOD - F4

Sziasztok!

Egyik kolléganőm ma hozta a laptopját, hogy tegnap délután óta a Windows 7
nem hajlandó elindulni, rögtön F4-es BSDO-t dobál.
1. Próbáltam a klasszikus trükköt: AHCI-IDE átkapcsolást, registry
kapcsolgatásokkal:
ugyanaz.
2. A HDD-ről csináltam lemezképet, hiba nélkül lement.
3. chkdsk c: /f /r -> hiba nélkül lement 4. Csökkentett mód: BSOD - F4.
5. Előző működőképes konfiguráció: BSOD - F4.

Ötleteim elfogytak, a gépet jó lenne újratelepítés nélkül megmenteni, mert
nagyon sok szoftver be van állítva...

Arra gyanakszom, hogy valami frissítés kavar be, de hogyan tudnám
kideríteni, melyik, illetve visszavonatni úgy, hogy el se indul? WinPE-t
tudok indítani rajta, vagy akár linuxot is...

Köszi, a tippeket, üdv:
                                    TT