Tisztaszoftveren írják, hogy közhálón kívüli ip címet is be tudnak engedni kms-re. Ha nem változik az ip címetek akkor regisztráltasd be és lesz kms.
2018.03.22. 12:10 keltezéssel, Liska Zsolt írta:
Nálunk pl. nincs sulinet. Szóval a probléma adott :D

Majd ma telepítek én is egy laptopot, kiváncsi vagyok... 4 nappal ezelőtt a win10 és officet is elfogadta.