Sziasztok!

Egyik kolléganőmmel közösen akadtunk ki az Epson tintás nyomtatójára, ugyanis alig használja, 1 hónapban 5-10 oldal (színeset sose), és ez a dög nem hajlandó nyomtatni, mert kifogyott a magenta patron. Néztem a neten, nem találtam megoldást, hogyan lehetne rávenni, hogy legalább feketében nyomtatni vele, csak gyalázó kommentek voltak.

Én azt mondtam neki, hogy inkább vegyen valami belépő szintű lézer-t, azzal olyan gondja se lesz, hogy beszárad... Ti mit javasolnátok?

Cél: havi 5-10 oldal, elég feketében, színes nem kell, elfogadható árú legyen a nyomtató és a nyomtatási ktg. is...

Köszi, üdv:

                       TT