Sziasztok! Köszönöm, megtaláltam a jelszóváltoztatást, rendben is van. Viszont
belefutottam abba, hogy az üzembe helyezésnél a fiókba bejelentkezésnél tartva
mást kellett csinálnom, csak a felhasználónevet írtam be, majd amikor folytatni
akartam a jelszavakkal, azt írja ki, hogy "Lejárt a bejelentkezési időkorlát.
Jelentkezzen be újra!" (ErrorCode 50089)Viszont semmire sem reagál, a
jelszavakat hiába írom be újra, hiába kattintok a bejelentkezésre, bármire, nem
reagál. A jelszavakat engedi törölni, újraírni, a felhasználónevet nem. Mit
tegyek? K.Tibor