Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com>
Elküldve: 2018. április 3. 11:21
Címzett: techinfo
Tárgy: [Techinfo] Office 365 partnerlista

Sziasztok,

valaki fel tud világosítani a fentiben. Nem nagyon használom az o365-öt, csak
amennyire éppen muszáj és csak webes felületen.
Outlook alatt szerettem volna lérehozni egy "valamit", aminek segítségével
egyszerre küldhetném a levelet 20 embernek.

Fogalmam sincs mi a helyes gondolat. Próbáltam Csoportot létrehozni, de ebbe
nem engedett tagokat felvenni, aztán próbáltam partnerlistát, ami úgy tűnik
sikerült is, de mire jó lett, addigra lett 3-4 olyan, ami nem kellene.
Ezeket törölni szeretném, de ha a saját névjegyek között rákeresek a rossz
nevekre, akkor megjeleníti őket, de nincs törlési lehetőségem (MS szerint
tegyek pipát a sor előtti négyzetbe, de ez sincs!)

Ha a Címtárban keresek, akkor ott vannak ezek a bejegyzések, de nem pipálható,
ha nem keresek, csak legörgetek, akkor viszont nincsenek a listában, viszont ki
tudom jelölni az elemeket.

Ha elkezdek írni egy levelet, akkor az utoljára létrehozott partnerlista nem
jeleik meg, viszont ott van a többi.

Mit rontottam el, mit kell máshogy csinálnom?

??
Zs