Gyári Debian sem megy uefi-vel secure boot mellett. ( debian 8, debian 9 )
Van hozzá signed kernel, azzal viszont működnek.

2018. 04. 06. 16:23 keltezéssel, József Venczel írta:
Ez érdekes, mert a Linux-ok nem tudják a Secure boot-ot kezelni a GNU licence miatt, úgy tudom. Elvileg a Fedora és az Ubuntu legutóbbi változatai tudják már, de Ubuntuval próbáltam és elhasalt. Igaz csak virtuális gépen néztem, a Fedorát még nem próbáltam.