Tisztelt Lista!
Van egy androidos táblagép 2 Gb-os memóriával. 1 gb a belső tárhely ez tele
van. Van usb tár 12 gb teljesen üres. Ezt egyébként nem teljesen értem,
hogy mi is lenne pontosan? sd kártya 32 gb teljesen üres.  A probléma, hogy
csak a belső tárhelyre enged letölteni a play áruházból és telepíteni, ami
tele van. A teljesen üres sd kártyára és usb tárra nem enged. Hol lehet ezt
a beállítást megváltoztatni? Ha áthelyezéssel próbálkozom, akkor sem lesz a
belső tárhelyen szabad hely. A gyorsító tárat is töröltem semmi változás.
Ötleteket köszönöm!

J.