Ehhez simán elég lenne egy 250W -os táp is. Nincs magas pedigrés videokártya vagy processzor, egy NAS esetén.
De az is csak a merevlemezek felpörgése közben lenne kihasználva.
Szerintem olyan táp kell, ami nem a teljesítménye miatt drága.
pl:
https://www.arukereso.hu/tapegyseg-c3158/gigabyte/

Vagy eleve olyan desktop gépet választani ami márkás, ezekben általában jó táp van. Ha jó tápot szeretnék akkor kiszedem egy tizenéves leselejtezett DELL gépből.