Sziasztok!

Kolléganő nemrég elhozta a laptopját, azzal a hibával, hogy néha "ugrál" a kép.
Nyúztam 1
napig, nekem atomstabil volt. Visszaadtam hétvégére. Haza se értem, már jött a
telefon:
ugrál a kép. Tegnap szintén sokat nyúztam, a kép atomstabil. Ma átvittem egy
másik
terembe, és végre előjött nekem is a hiba! Kiderült, hogy a kép csak akkor
"ugrál", ha a gép
nem tápegységről, hanem akkuról üzemel! Mi a csuda lehet itt? Az akkut nemrég
vásárolta,
egyébként kb. 4 órát kibír. Mikor lehúztam a tápról, 100%-on volt. Minden
tökéletes, csak a
kép "ugrál". (kb. 100 pixelt balra, majd rögtön vissza).
Lehet, hogy az akku nem tud elég áramot leadni? Hogyan tudnám javítani a hibát?
Mit
nézzek meg? (Délután rápróbálok Live Linuxsszal is...)

Köszi, üdv:
                     TT