Sziasztok!

Azt hiszem a történet végéhez értünk.

Most, így este, gondoltam ránézek megint a portal.office.com-ra. Itt lehet
belépni az adminisztrációs felületre.
Megpróbáltam megint licencet vásárolni és hát megint kérte a
bankkártyaadatokat.
Gondoltam megnézem, milyen típusú bankkártyát vár, de nem bankkártya
típusokat hozott fel a legördülő listában, hanem a "Számla" opciót. Emőgőtt
az állt, hogy "csak átutalással"
Na, gondoltam, ha már anno sorban kellett egyszer állnom a Postabankban
azért, hogy kifizessenek nekem 0 Ft-ot, akkor akár át is utalhatok MS-nek
0.00 Eurót.
Beállítottam, eltűntek a bankkártyaadatokat váró mezők és szépen befejeztem
a vásárlást.
A licencek között meg megjelent az A1-es típusú licence oktatóknak. A
rendszer azt írja ki, hogy korlátlan darabszámban osztogatható.
Ezután gyorsan vettem (míg tart az akció :D) A1-es Diák licenceket is
korlátlan darabszámban. Ez is sikerült.
A vicces az, hogy a vásárlást igazoló e-mailben nem korlátlan ám a
mennyiség! Diákoknak "csak" 1000000 licence osztható ki, tanároknak meg
"csak" 500000 :(
Ez biz nagy gondot fog okozni, hogy osztom szét 800 diák és 60-70 pedagógus
között ;o)
Ok és akkor a slussz poén. Amikor délután a MS szakember segítségével
álmélkodtunk a rendszeren, azért mondta, hogy ez egy oktatási verzió, tehát
ne vásároljak rögtön több 100000-es licence csomagot, csak annyit, amennyi
kell.
Nem is akartam 100-nál több oktatót és 1000-nél több diákot vásárolni,
csakhogy a vásárláskor nem lehet darabszámot megadni.
No, mára ennyi.
Holnap kíváncsi vagyok mit szól majd az üszis srác, ha visszahív és
elújságolom neki!?

Amint lesz időm, megpróbálom összeszedni a szál tanulságait és beleteszem
az aktiválós dokumentumba, amit a múltkor összehoztunk, csak hogy meg
legyen egyben.
Ami lényeges, hogy valaki írta itt, hogy neki is mindig bankkártyát ír a
vásárlásnál. Ha még nem próbálta, lehet neki is megoldás a fizetési mód
átállítása, azaz "új hitelkártya" helyett "számla".

Jó éjszakát, szép estét Mindenkinek!

Üdv,
Venczel József