Sziasztok!

Azt találtam, ki hogy a gépemet nem hibernálom, hanem alvóba teszem csak (laptop), így megnövelve (azaz nem csökkentve feleslegesen a hibernálást használva) az SSD élettartamát. Sajnos ez se jó megoldás, mivel alvóból ébredés után nem működik a POP3 levelezés, és a hálózati kommunikáció (Viber, Skype rendben, Chrome nem jó...). Hiába tiltom le az adaptert, húzom ki a kábelt,  csak az újraindítás segít.

Nincs valakinek valami trükkje, hogyan lehetne a HDD-t hibernálásra használni? Neten találtam doksikat, de egyik se se működik... (Ha hibernálom a gépet, minden rendben...)

Köszi, üdv:

                         TT