Rég néztem hogy mik vannak manapság, és mennyiért.

Már többször volt szó a listán optikai kábelekről, és/vagy villámvédett megoldásokról.

Szerintem ez simán megéri 2 épület közötti hálózatkiépítés esetén:

http://www.wireless-bolt.hu/45919-mikrotik/659996-routerboard-wireless-wire-60-ghz-pont-pont-link

Az optikai kábel árának töredékéért. Nem valószínű hogy 60GHz -n valami zavarni fogja.