>Ismerősöm hívott ma, hogy tanárok pályázhattak (valamicske tanfolyam
> elvégzésése ellenében) laptopokra amik meg is jöttek.
>Informatikus átvizsgálta és a tárgybéli szoftvert találta a gépeken.
>Első hallásra nem akartam hinni a fülemnek.
Legyunk szakmaiak.
Kerdesek:
3 tipusu gepet kaptak a kollegak.
HP, LENOVO,DELL
Melyiken talalt? Mindegyiken?
Mert akkor valoban kozponti telepites lehet.
Mit talalt?
Hol?
Mivel talalta?
Pontos leiras eseten tobben is vagyunk a listan, akik ellenorizni tudjuk, hogy az intezmenyben levo laptopokon is megtalalhato-e.
Ha igen, akkor gaz van, mert csak kozponti telepites lehet.
Ha nem, akkor siman elofordulhat, hogy a kozponti telepites utan kerult ra.
Szoval a szobeszed nem elegendo.

--
Udv:
Molnar Peter

---
Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
http://www.avg.com