From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of alovasz
Sent: Thursday, May 17, 2018 11:05 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] sefbacsi utan

Szia!

Még maga séfbácsi írta, hogy az oprend.hu-t ajánlja, mert ugyanolyan minőségi
munkát végez(nek).

Igaz ahogy néztem az oldalt a frissítésekkel integrált telepítők csak VIP
tagoknak elérhetőek (lehet megérné, mert csak 2.000 Ft-ot vagy felette kellene
fizetni érte egy évre), de pl. a legutóbbi 1803-as verziószámú Win10 elérhető
simán is.

Üdv,

Ádám

2018. május 17. 22:32 Kiss Zsolt írta, <r...@hb.sulinet.hu