Sziasztok!

Diákokkal Arduinoztunk. Az érdeklődőkkel kicsit tovább mennék, sikerült
beszerzni
MAX7219-eket és hozzá 4 digites kijelzőt. Szerencsére kipróbáltam még egyedül,
ugyanis
nem működik. Elvileg minden jó, de mégse. A program annyit csinál, hogy
0000-1111-222-333....-9999-et ír ki.
Annyit sikerült kiderítenem, hogy ha csak 2 digi van bedugva, akkor rendben
működik.
Teljsen mindegy, melyik kettő. Amint a harmadikat rádugom, a kijelző sötét
lesz. Ha kihúzom,
továbbra is sötét marad, néha az Arduino reset-je segít, néha csak az USB-ből
kihúzom,
bedugom... Próbáltam azt is, hogy miután 2 digit szépen számol, a 3. digitet
ugyanoda
dugom, ahol a már működő van. Ekkor is "elszáll". Az arduinon a program fut
rendben
tovább, mert soros porton kommunikál a PC-vel továbbra is, újraindulás nélkül.
Teljesen olyannak tűnik, mintha az IC túlterhelődne. Próbáltam, az se segít, ha
leveszem a
fényerőt 1-esre.
Esetleg lehet, hogy kifogtam 1 szar IC-t, és emiatt szívtam órákat?

Köszi a segítséget, üdv:
                        TT