Egyszerű, az oktatási törvény szabályozza az adatokat és hozzáféréseket. A
suliban neki jelszóval kell védenie a gépét,  hogy ne férjen hozzá más. A
saját gyereke sem. A titkárnő nem ültethet  senkit a gépe elé. Ha
jogosulatlan hozzáfér a gépeken tárolt adatokhoz akkor a tanárkolléga vagy
titkárnő lesz a felelős. A gazdasági irodán az adatok tárolása,
hozzáférése, archiválás,  a jogosultak körének meghatározása.  A
munkaszerződéseknek már meg kell felelni az új szabályozásnak, ezt
nemsokára olvashatják, az igazgató majd tájékoztatni lesz szíves ebben
minden érintettet,  ekkor átadod a szót.

Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2018. máj.
30., Sze 16:17):