2014813
Egyszer megkerestem, amikor megpróbáltam a télen kideríteni, hogy hol találok
frissítést hozzá (Miui HU van rajta). Nem sikerült :( (mármint frissítést
találni hozzá, 2 évesnél idősebb telefont nem támogatnak)
Végül is teljesen logikus, ha egy szürke importos kínai nem ismeri az EU
frekvenciákat, csak azon csodálkoztam, hogy Telenornál volt 4G (bár ki nem volt
soha próbálva :)) Vodánál meg nincs.
De ha más frekvenciákat használnak, akkor érthető. Azt hittem, ez ua szabvány,
mint a wifi 2.4 GHZ-e.
Köszönöm a kimerítő választ.
Amíg telefonálni lehet rajta, addig nem lesz cserélve :)