Sziasztok!

Frissítenem kell a 10-es imageimet a nyáron, de most kapok vissza egy gépet
szervizből, így arra már most készítenék egy mintát.
Korábban ha jól emlékszem LTSB verziót ajánlottatok itt, ami nem frissíti le
magát? Tavaly is ez volt, hogy feltettem a tavaszit, erre ősszel nyomtak
megint egy nagy frissítést. AZ évi egyből kettő lett? Most nem szeretném,
hogy ősszel megint frissítsen. Pláne mivel a laptopjaim azt játszák azóta,
hogy újraindulnak maguktól (1709-el). Ezért is kell rájuk új verziót
készítenem mindenképpen.
Hol találom meg a 1803-as ilyen verzióját? Vagy közben vissza vonták, mert
ilyen is rémlik, hogy már nincs. Akkor hogy érdemes eszt megoldani?
Az Efopos notikra nemtom mit tettek, mert most mobilnettel voltam
kirándulni, előtte meg akartam verzió frissíteni, hogy ne azt zabálja fel,
de nem akart 1803-ra frissíteni. Annyira nem erőltettem akkor :)

Zsolt