Sziasztok!

Van egy szerverünk, Win2008R2 volt rajta.
Gondoltam, ideje frissíteni, és felhúztam rá a 2016-ost némi memóriabővítés
(8-ról 16-ra) után.
Visszaraktam a szerepköröket, AD, DHCP, DNS, print szerver, WSUS szerver. AD-t
a tartalék szerverről leszinkronizáltam, megy rendesen.
A WSUS viszont nem akar.  Először nem akart felmenni, még a RAM bővítés előtt,
a memória bővítés után már felment, éjjel szinkronizál, de nem tudom megnézni a
logot, mert 96% betöltésénél elszáll a konzol.
A frissítéseket lehozza, ha beállítom telepítésre, akkor ezt regisztrálja, de a
gépek már nem húzzák le a szerverről a csomagokat.

Hogy a bánatba lehetne kideríteni, hogy mi a baja?
Olyan hibákat kapok az eseménynaplóban, hogy a WSUS mappa engedélyei
helytelenek, meg hogy a Nem érhető el a WSUS tartalomkönyvtára (Jogosulatlan).
Valami jogosultság-hibát sejtek a háttérben, de itt elfogyott a tudományom.

Tud valaki segíteni?

Bagó István
rendszergazda
Pálffy Miklós középiskola, Győr