Ezt már próbáltam én is, de a lemezt nem látja, a virtio drivert nem telepíti
az iso-ból

Feladó: Fodor Zsolt
Elküldve: 2018. június 4., hétfő 21:59
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: [Techinfo] proxmox win10

On Mon, 4 Jun 2018 21:28:01 +0200, Tiba Csaba wrote
> Az lenne a kérdésem, hogy mi okozhatja azt, hogy nem települ a
> win 10? Nincs zfs, Linux rendszer csont nélkül ment fel, de a
> Windowsnál a virtio drivert nem ismeri fel ezért nem látja a
> meghajtót.
 nem is tudok továbblépni, a proxmox oldaláról
> vettem a leírást mindent úgy próbáltam beállítani, bár lehet
> nekifutok mégegyszer és debian alatt telepítem fel simán a
> proxmoxot és nem a gyári oldalról szedem le az iso-t.

Mondjuk én sata + e1000 párossal telepítettem valamikor ősszel - többfélét is.
Célom a tesztelés volt. Nem volt probléma, tempós volt a telepítés, pedig egy
~8 éves vas volt alatta. A proxmox 5.0-30 volt. (Tavaly nyári telepítés.)

Üdv: Fodor Zsolt